vrijdag 5 augustus 2011

Nieuw voornemen!

Op tijd of niet zo in augustus. Ik heb een nieuw voornemen.

Ik ga proberen elke dag een verstel werkje te doen. En nu kun je denken nou dat stelt toch niets voor ;) (snap je 'm, stelt niets voor!)
 Maar voor mij dus wel. Ik ben in staat om nog eerder een heel nieuw jurkje te naaien dan even een lusje aan een wikkeljurkje te repareren. Ik weet niet hoe het komt maar ik kan me er maar niet toe zetten.
Ik vandaag onze slaapkamer eens onderhanden genomen en toen kwam ik dus een hele stapel kleding tegen die nog gemaakt moest worden. Ik wist van sommige dingen niet eens meer dat ik ze nog had, hele leuke zomerjurkjes bijvoorbeeld. Dus aan de slag!
Vandaag heb ik mijn quote al gehaald. 1 wikkeljurkje van mijn dochter laat zich weer keurig wikkelen! Hoera!

Ik besefte me trouwens vanochtend in bed dat je helemaal niet op vakantie hoeft te gaan om je op het strand te wanen. Ik lag heerlijk in mijn eigen bedje en iedere keer wanneer ik me omdraaide, zou ik zweren dat ik gewoon op het strand lag! Wat heerlijk wanneer je drie kleine kinderen hebt die spelen in de zandbak geweldig vinden!
Op naar verstelwerkje nr 2!

En ondertussen haak ik lekker door met mijn granny's

Lfs Evelien.
Lieve kleurtjes of niet?


Ik heb een vriendin in blijde verwachting, dus ik denk dat dit een heel lief babydekentje word.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten