maandag 27 februari 2012

Give Away! Hoera Hoera!

Jippie al bijna 50 mensen die zo lief zijn om af en toe een kijkje te nemen naar wat ik allemaal uitspook en of beleef! Dat is natuurlijk tijd voor een feestje! En bij feestjes horen cadeautjes!!!

Nu mijn cadeautje voor de gelukkige winnaar is:
Give Away tot 27 maart!
 - een pip schriftje om al je avonturen, boodschappenlijstjes, kasboek, geheimen etcetera in op te schrijven
- een charmpack van Amy Butler, kleine vierkante lapjes stof, prachtige stoffen kan ik wel zeggen. 
- leuke applicaties
- en iets heel bijzonders namelijk een stickervel van up coming artist Dineke van Boven (of te wel een van mijn BFF's)
Stickervel by Dineke van Boven










Ik zelf ben best wel onder de indruk van deze prijs, maar ik beloof, ik zal deze keer niet mee doen!
Wil je kans maken laat dan even een reactie achter. Wanneer je een volger bent maak je twee keer zoveel kans en wanneer je even een linkje op je blog zet van deze Give Away word het drie keer kans. Hoera Hoera Hoera!!!!
Ben benieuwd hoeveel mensen zullen reageren, dit is mijn eerste keer.............................

Zondag 25 maart zal ik de winnaar bekend maken.

Succes!!

Lfs Evelien.

42 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ikke! Ikke! (of is dat te hebberig) Ik probeer het opnieuw: Het zou mij zeer plezieren als ik mee mag doen met uwe Give Away. Die stikkers ijn geweldig! Waar zijn ze te krijgen? Mijn dochter vind ze prachtig! (en ik ook) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes ik doe graag mee, ik volg je al een tijdje en ga vanavond een linkje op mijn blog zitten, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evelien, wat heb je een prachtig pakketje samengesteld zeg! Ik wil heeeeel graag ook meedoen, ik zal vanavond nog even een linkje plaatsen. Ooooh, ik hoop dat ik nu ook een keertje geluk heb...
    Alles verder afgelopen met dochter, hond en kat na die snoeppartij? Ha,ha,ha, ik zie ze al zo voor me, partners-in-crime.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een leuke GIVE AWAY!! Ik doe heeel graag mee.. Vanaaf even je linkje vermelden!

    Fijne avond...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik volg al een tijdje zonder echt volger te zijn. Dat heb ik nu veranderd en ik plaats met plezier een link naar je leuke give away op mijn blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al te lang geleden dat ik op je blog kwam kijken en wat zie ik ? Een toffe give-away ! Wie niet waagt , niet wint, denk ik dan maar. Bij deze doe ik héél graag mee.
    Groetjes van Sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke give away, vrolijke kleurtjes en prentjes! Ik doe heel graag mee om dit te winnen!! Ik plaats ook een link op mijn blog!! Groetjes Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe héél graag mee en volgster ben ik al :-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Best wel een heel goed gevuld pakket, zie ik... IK volg je al een hele tijd, en zal ook een link zetten op mijn blog!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, Ik ben ook onder de indruk van je prachtige prijs.
    Dus ik doe heeeel graag mee.

    Groetjes Yvonne
    ps Onze kringloop is vaak ook erg duur, heel jammer vind ik dat. Ik had dit keer gewoon geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, het zou wèl een beetje raar zijn als je zelf ook mee deed aan deze geweldige give-away! *proest*.
    Ik doe graag mee; ik hoop dat ik de spanning vol hou tot 25 maart! ;-))
    Veel plezier met deze give-away-voor-de-eerste-keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met de eerste 50 meis!
    Enne dat kunnen en moeten er veel meer worden hoor!

    Wat een prachtige Give Away. Ik doe graag mee!

    Volger was ik al ...... en ik ga je linkje meteen even bij mij op het blog plaatsen. Succes verder met je Give Away!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waw! Dat wil ik graag winnen hoor! Zo'n schoon pakketje!
    Ik zal eens direct een linkje op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaaaaaaaaaaa, tuurlijk doe ik mee! Eens moet de eerste keer toch zijn om een pakketje te winnen???? Ik ga heel hard m'n best doen om de winnaar te worden. em...........ik weet nog niet hoe ik je kan betoveren om de goede blog (lees; hipinholland.) te trekken, maar dat is van latere zorg. Nu alleen nog even jou linken en dan ga ik duimen en toverzand samenstellen.
    groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat een prachtige Give Away, hier wil ik heel graag aan meedoen, wow die kleurtjes spetteren van mijn scherm af. Dit is echt een prachtige Give Away. Ik ben nu je volger en ik heb je blog bij mijn give aways gezet.

    Ik heb ook een Give Away, ook mijn allereerste (niet zo'n kleurrijke, alhoewel als hij in de zon hangt dan wel ;)), dus je bent van harte welkom ! En je volgers natuurlijk ook ;) en ik zou het ook heel leuk vinden als je mijn give away hier deelt :D.

    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo ik heb net de pagina klaar met alle Give Away's (waarvan ik weet en waar ik aan meedoe).
      http://365dagencreatief.blogspot.com/p/give-aways.html

      Lief van je dat je een fotoowtje naar de mijne hebt geplaatst <3

      Verwijderen
  16. Ik heb je give-away vandaag ook nog even op mijn blog genoemd, hoor! ;-) Succes er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amy Butler heeft maakt zulke mooie stoffen. Ben zelf ook aljaren weg van haar. Volgen doe ik je. En een linkje op mijn blog plaats ik ook. Succes met de give-away. Groetjes, Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een enorm leuke give-away. Wat bof ik dat ik je volg (nog maar net, via Hélène). Ik doe graag mee. wiekevankeulen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke give-away! En wat een leuke weblog heb je, mijn complimenten.
    Hopelijk gaat het nu lukken om iets te winnen.

    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. je hebt er een volger bij ! mooie blog, en te gekke give-away, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke give away! Ik doe graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe ook mee, leuke blog trouwens, ik ga je volgen en plaats een linkje op mijn blog, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kwam hier terecht via 'Fie bakt en haakt'. Ik doe graag mee met je leuke give away, maak me volger (ben nu officieel nr. 58 :-) en zet een extra linkje op onze mijn blog www.fou-does.blogspot.com.

    Veel succes en doe zo voort met deze leuke blog!
    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke give away seg. Ik wil graag mijn kansje wagen. (ben volger en ik zet je op m'n blogje: Vrolijk en brei) Grtjs Hellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Evelien, wat een leuke give-away!
    Ik doe graag mee en ik plaats een linkje op mijn blog!
    Leuk dat je al zoveel volgers hebt, dat stimuleert om lekker door te gaan met bloggen. Geniet ervan. Ik blijf je volgen!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke blog heb je! En dank je voor je berichtje haha! Ik doe ook graag mee met jouw give-away!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi hoi,
    Inmiddels is je volger aantal al gestegen tot 62! Gefeliciteerd.
    Ik doe graag mee voor dat pakketje.
    Ik zal ook een linkje plaatsen.

    Liefs en veel succes
    flo

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke give away. Ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtpakket! Daar waag ik graag een kans voor!
    Ik heb geen blog, maar wel een verkoopprofiel op facebook. Daar deelde ik je give away op. Hopelijk is dat even goed? :) https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100002817212993
    Nu nog duimen dat ik win!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe mee met deze super leuke give-away. Echt een hele leuke prijs!

    xx Rabbitje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. En ik heb een vermelding op mijn blog geplaatst, craftyrabbitje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Kom ik via via op je blog terecht en zie daar een give away.
    Graag doe ik mee.
    Ik ga je volgen, plaats een link op mijn blog.
    Kom maar eens kijken.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. oh wat gaaf zeg, mag ik een gokje wagen? Uiteraard ben ik volger geworden hoor, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik doe heel graag mee!
    trouwens leuke blog vrolijke kleurtjes ook
    ik word gelijk volger van je :)
    liefs nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi, hoi!

    Ik doe graag mee.
    Ben net volger geworden. Kwam via, via op je blog.
    Leuk!!!!!

    Groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Via een ander blog kwam ik op je blog
    Wat een gezellig vormgegeven blog heb je!
    Ik doe graag mee!
    Ik heb zelf ook een give away op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi,

    Wat een enorm gezellig blog heb je. Leuk hoor, ik ben je meteen gaan volgen en zal ook een linkje op mijn blog zetten.
    Je bent ook altijd welkom op mijn blog.

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi! Ik kom via MiM's tasjes op jouw blog... ik zou ook nog graag op de valreep mee willen doen! Ik zal geen linkje plaatsen, omdat het nog zo kort dag is, maar ik word wel volger! Ziet er gezellig uit hier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ah...............te laat..........'t is de 27e.........maar ik ga volgen! nou nog uitvinden hoe ik zelf kan bloggen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ans ik heb je gewoon mee geloot hoor! Helaas heb je (dit keer) niet gewonnen maar leuk dat je me gaat volgen! Bedankt voor het meedoen. Groetjes Evelien.

      Verwijderen