woensdag 10 augustus 2011

Insectenplaag!

Er is hier een bijzonder insect in huis gefladderd!
Hij zat opeens op het kussen op de bank! We hebben dus een vliegengordijn van niets!

Daniël heeft hem al een naam gegeven namelijk Fliddertje!
Ik geloof dat Fliddertje bij ons blijft wonen. Voor nu logeert hij nog even bij Daniël in bed. Als hij bij ons blijft krijgt hij een eigen kamertje!

Leuk hé! Nadat ik gisteren voor Siemen een walvis had gehaakt, wilde Daniël natuurlijk ook graag een knuffeltje!
Nu zou je denken een jochie van 8, die gaat voor een grote haai, of een krokodil (ik had al een hele leuke gezien) Maar nee hoor, een vlinder en of ik dan daarna nog even een roodborstje wou haken? Het is een bijzonder jongetje ;)
Ik ben nu even klaar met haken, de Civil War Quilt wacht op mij!


Fijne avond allemaal,
Lfs Evelien.

3 opmerkingen:

  1. Leuk geworden. En het is toch fijn als je kinderen je gehaakte spulletjes willen houden? Ik zou wel even dat vliegengordijn laten nakijken. Voor je het weet zit je hele huis vol fliddertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel een heel vrolijk, lief vlindertje. Leuk gemaakt hoor! Die walvis ziet er ook heel leuk uit. Ik heb me nog niet gewaagd aan knuffels haken. Lijkt me nog aardig ingewikkeld.

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evelien,
    Wat een schatjes, die kindjes van jou....
    De insecten zijn reuzeleuk.
    Heel fijn weekend gewenst,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen