woensdag 23 november 2011

Ik ben zo Blij!!!!

Tadaaa!!!
Daar was ik weer, mijn fijne laptop is weer in het land van de levenden! Het kostte wat, maar dan heb je ook weer wat! De geweldig man heeft zelfs al mijn foto's en filmpjes kunnen redden, pfewww.
Mijn lieve broer is vandaag speciaal naar de reparateur gereden zodat ik vanavond fijn weer kon posten!
Bedankt Wander!

En nog een verrassing ik heb een Award gekregen voor mijn Blog!! Anne-Marie van Little Red Home heeft hem aan mij doorgespeeld! Super Leuk!!!
Ze komt morgen ook nog even gezellig koffie drinken dat maakt het allemaal nog net wat leuker! (Ik merk net dat ik ontzettend vaak een uitroepteken gebruik, dat ga ik maar eens proberen te minderen) Wijs me er gerust op hoor! (oh nee, daar ga ik weer!)

Aan de Award zitten nog wel enkele verplichtingen. Ik moet 7 dingen over mijzelf vertellen. Ik weet niet of ik wel zo interressant ben, maar ik ga mijn best doen.

Ook moet ik de Award doorgeven aan 5 andere blogs.
Dit alles ga ik in mij volgende post doen, ik neem eerst even goed de tijd om over de ontzettend belangrijke voorwaarden na te denken!

Ik heb zo uitgekeken naar het moment dat ik weer fijn thuis op de bank kon bloggen, en ik heb eigenlijk zoveel dingen die ik nog wil laten zien en delen dat ik nu niet zo goed weet waar te beginnen.

Ik heb nog heel veel leuke foto's van hand-made dingen op mijn telefoon staan maar dat is nu helaas wat moelijk om op de computer te krijgen.
Joris (onze pup van onderhand 15 weken, dus een echte peuter) heeft mijn kabeltje opgegeten. Leuk hé hondjes. Het is dat hij er zo schattig uitziet en zo lief is, anders had ik hem allang weer teruggebracht naar de Fokker!
Ook foto's van Joris volgen nog.

Nou dames (en papa ;) een fijne avond nog, ik ga nu lekker neuzen bij alle andere blogs, heb veel in te halen!

Lfs Evelien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten