woensdag 27 juli 2011

Verslaafd!

Wat leuk zijn die granny squares toch! Gisteren begonnen en ik geloof dat ik nu al denk een sprei te gaan maken! Leuke wolletjes gekocht vanmiddag en nu aan de slag!!

Granny Squares





















Ook ben ik nog bezig met een snoezig bloesje voor mijn lieve meisje.
Ik heb deze leuke bloemenknoopjes gekocht bij de Lindehof in Zalk, echt een aanrader, ze hebben daar zoveel mooie dingen.

Ik maak nog wel even een fotootje wanneer het bloesje af is en het prinsesje het aan heeft!

Fijne avond allemaal!
Lfs Evelien.

2 opmerkingen:

  1. Leuk de grannies en ben benieuwd naar het blousje.
    De knoopjes zijn ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien ze er gelijk mooi uit zeg, die grannies. Ik heb er onlangs ook eentje gemaakt, om te kijken of ik eigenlijk nog wel kon haken (want dat was alweer heel wat jaren geleden) maar die is schots en scheef geworden.
    Het stofje van het bloesje is al veelbelovend. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
    Fijne dag gewenst,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen