dinsdag 27 maart 2012

Uitslag Give Away!

Oooohh Spannend!
Zijn jullie al nieuwsgierig?


Wat een ontzettend leuke ervaring zo'n Give-Away en wat heb ik een leuke reacties gekregen. (Je zou het haast elke week gaan doen!)
Nu zullen jullie allemaal vast in ontzettende spanning zitten. Ik heb alle namen genummerd, je maakte 1 kans wanneer je meedeed, 2 kansen wanneer je volger bent en 3 kansen wanneer je een linkje op je blog zette.
In het totaal kwam ik aan 102.

Dit getal heb ik in de random number generator ingevoerd en hier komt ie dan De Winnaar van het Hiep Hoera pakket is .......................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
...........................................nummer 22 !!! Gefeliciteerd!!!!

O nu weten jullie nog niet wie de winnaar is.












SOFIE gefeliciteerd!!!! 
Jij wint dit mooie pakketje! Ik ben benieuwd wat je gaat doen met al die leuke dingetjes (al zeg ik het zelf.)

Nu heb ik zoveel volgers erbij dat ik dacht laat ik nog twee namen extra trekken en die krijgen dan een klein prijsje.

Deze winnaars zijn nr 36 Hip in Holland en nr. 84 Mamanon.

Iedereen gefeliciteerd en wanneer jullie even je adres naar mij toe mailen kan ik al het leuks op de post gaan doen!

Bedankt iedereen die mee heeft gedaan!
Wie weet bij 100 volgers nog een Give-Away???

Lfs Evelien.

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd voor Sofie! En natuurlijk de troosprijswinnaressen ook gefeliciteerd! Leuk dat je nog wat extra's weggeeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dames allemaal van harte joh en jij bedankt voor de verloting!
    Fijne woensdag, hopelijk met veel mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de dames die hebben gewonnen, hoofdprijs of troostprijs, allebei leuk om te winnen ;). Yess we gaan voor de 100 volgers...is dat al snel? Hihi. Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bofkonten! Gefeliciteerd! En jij dank voor de spannende verloting, Evelief! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amai, da's lief dat je extra winnaars verloot!! Proficiat allemaal!
    Fijn weekend Evelief..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaahhhhhhhh..........evelien........lees ik dit nou goed!!?? Wat leuk dat ik ook wat heb gewonnen! Ik vind het helemaal geweldig. Nou, wij zien elkaar vast binnenkort, dus dat komt wel goed.
    Ik hoor dat jij gezellig donderdag naar Anne-Marie gaat! leuk hoor, maar ik ben volgende week zo vreselijk druk.......we spreken binnenkort wel weer met z'n drietjes af. Zo gezellig......geniet nog even van je weekendje weg, rust lekker uit en doe rustig aan! liefs christel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Foei van mezelf, dat ik nu pas zie dat ik won... ik zal je vlug mailen! JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey, waar kan ik je mailadres vinden... je kan me mailen via http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/p/contact.html, dan mail ik je asap terug!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Omdat ik gezien heb dat ZIJ...JIJ DUS een give-away hebt gewonnen.... kom ik ff piepen bij ZIJ.... JIJ dus... wat heb je een leuk blog. Ik meld me gezellig aan. Groet van Sylvia (Zaanse Zolder)

    BeantwoordenVerwijderen