vrijdag 2 december 2011

Telefoonhoesje met vlinder!!

Een vriendinnetje van mij is vandaag 30 geworden! En een bloemetje vind ik wel heel leuk maar ook weer zo gewoon.
Dus dacht ik laat ik eens wat leuks voor haar maken. Een telefoonhoesje met een vlinder erop gehaakt. Ik heb het patroon van het blogbloemetje van Littleredhome gebruikt en die gewoon dubbel geklapt en daar wat voelsprieten aanvastgemaakt. Voila een lief klein vlindertje! Samen met de Flow toch een heel leuk kado! (Was ik zelf maar jarig, O nee want ik ben geen 30 meer, snik)
Fijne dag!



Lfs Evelien.
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

  1. hoi, wat leuk gemaakt zeg! Ik krijg alleen op mijn blog geen nieuwe update van jouw blog?
    Dus nu keek ik toevallig en zag dat je weer van allerlei nieuwe dingetjes hebt gemaakt en gekregen.
    oh.........en ik lees dat jij binnenkort een give-away gaat doen? spannend...........ben benieuwd. Ik ook; ga leden werven......dus GEEF HET DOOR! Want bloggen is zoveel leuker als je weet dat mensen ook van je blog genieten, toch?
    Nou, ik zie je vast weer gauw,
    groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Evelien, wat een leuk idee om van dat bloemetje een vlinder te maken.
    Ik wens je een fijn weekend en Sinterklaas.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen