dinsdag 17 januari 2012

Zachte kleurtjes voor lieve meisjes!

Mijn dochtertje heeft van haar Oma een heel mooi kussentje gekregen, oma heeft deze gemaakt als proef ze gaat namelijk een heel mooie quilt maken! Nou Goed gelukt of niet?
Super schattig, hij ligt nu stiekem op de bank in de keuken maar eigenlijk moet hij natuurlijk naar haar slaapkamertje, maar hij ligt zo gezellig in de keuken!

Verder ben ik dus bezig met een babydekentje van granny squares, mooie zachte kleurtjes voor een prachtig lief meisje!
Wat een draadjes nog om af te werken, pffff, eerst maar even lekker verder haken en daarna afwerken!


Geniet allemaal van het heerlijke weer!
Lfs Evelien.
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. He Evelien, oma kan er wat van zeg! Prachtig dat kussentje. Jouw dekentje wordt ook superleuk, kom op even doorzetten en snel afmaken! Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kussen en het babydekentje is ook al zo mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg dat kussentje!
    En die deken wordt echt prachtig vind ik! Lijkt me echt een eyecatcher in de wieg of wandelwagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kussen, je granny wordt ook mooi lijkt me ook leuk om aan te werken.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen